Sunday, August 28, 2011

Saya Sayang Sweater Saya!

Seperti tajuk entri ini, ye saya nak cakap yg saya sayang giler kt sweater saya!...sebab sweater saya dah banyak berjasa kat saya selama nie. :P. tipulah kalau korang kata sweater korang takde jasa kat korang..betol tak?. selain menjadi pelengkap gaya korang or untuk suasana santai mesti sweater korang ader kegunaan lain. oh ye sweater di atas bukan sweater saya, tu cuma gambar hiasan..tehee. :D

Saya Sayang Sweater Saya Sebab;-

-Sweater saya tolong badan saya sentiasa warm biler dalam bas ekspress yg berhawa dingin bila dalam perjalanan nak balik KG.

-Sweater saya  menjadi pelengkap gaya saya, biler saya nak pakai yg kasual biler keluar. ;)

-Sweater saya mengelakkan badan saya jadi sejuk biler keluar dalam cuaca yg lepas hujah, mendung atau pada waktu malam.( time tu kan weather jadi sejuk)

-Biler saya pakai sweater saya rasa seperti ader yg peluk saya....hihi :P( sebab rasa warm and nice)

-Senang saya nak menyamar biler keluar....sebab ader hoody. (nie kes kalau keluar and takut terserempak dengan orang yg dikenali hahah).

-sweater melindungi tangan saya yg terdedah dari terkena sinaran UV yg berbahaya bila bawak moto tengah2 panas. :P


ok ini antara jasa sweater giordano saya kat saya, sebab tu saya sayang sweater saya (sambil peluk dan cium sweater XP). actually banyak jasa sweater giordano saya kat saya...tapi malas nak tulis (padahal dah taktau nak tulis pe..ahaks :p).

nie antara pic2 saya dengan sweater kesayangan. :-
 kat dataran merdeka masa part 1

dekat pavi...sory muker saya tak hot.


kat giant, time nie tengah check pic2 yg saya snap

nie dengan lecturer ok, time nie iftar dekat mambo kg baru kalau tak silap
psstt..lecturer saya pun ader sweater sebijik cam saya..nasib dier tak pakai time nie..haha :p



ok,sweater jugak boleh di match kan dengan baju fit,ala baju yg fit yg kain dier lembut dan boleh strecth tu..yg mcm abg2 yg body tuff pakai.hehe...kalau korang nak pakai dengan singlet pun boleh. lagi nampak bergaya. :) ok, jadi korang sayang sweater korang tak?:P.

 perasan tak dalam entri nie saya guna 'saya'? hehe kalau tak slalu pakai 'aku' sebagai ganti nama diri...hehe takpe 'saya' lebih sopan sikit. :) *wink2*


P/s: Bagi yg mengalami masalah tona kulit tak sekata cam kat tangan sebab bawak moto tengah cahaya matahari yg terik tak pakai sweater or baju lengan panjang atau bahagian2 badan yg lain, saya syorkan anda mencuba Garnier Body Light:-

(nie salah satu product line Garnier Body Light)

saya dah try dan memang berkesan, tapi kena pakai mengikut arahan dan dengan selalu..baru nampak hasilnye.. :). nak tau dengan lebih lanjut klik kat SINI . Harga produk nie memang berbaloi. :P

1 comment:

Poco Endrigon said...

wahhh..pkai sweater mmg fvrte sye gak hehe bab ade style skit n nmpk simple kan..hehe..hurm,,krim body light tu..sye tk gune tuh,,sye gune Vaseline skunk,,hehe...try g bru lh ktkan..haha..nice entry..:)