Sunday, November 27, 2011

Blog Review #2

Ok, kita bertemu lagi dalam segmen Blog Review edisi kedua bersama Syazwan Tahir ! eh.....apa yg aku merepek nie?hehe sory2x....ter feeling2x pengacara pulak. :P

baiklah, seperti biasa...entri nie akan memaparkan belog best dan ohsem yg aku review, dalam entri nie seperti entri lepas....aku akan letak dua belog dalam 1 entri. :) ok....toksah dok buang masa banyak sangat, jom kita p tengok belog2x ohsem nie ! n__n








Najah Hakimah


Header di atas  milik Najah Hakimah yg merupakan tuan empunya belog http://smilenajah93.blogspot.com , belog yg menarik, simple tapi kemas. :)

Setelah aku godek2 belog dier nie, baru aku tau yg dier nie study foundation kat UIAM (Universiti Islam Antarabangsa Malaysia), eh...kiranya najah nie bleh cakap lughatul al-arabiyyah (bahasa arab) la nie? ok..meh nak test sikit....kaifa haluki najah?hihi ;)

Entri yg terkandung dalam belog najah nie best2 belaka....boleh buat bacaan ringan di petang hari atau masa terluang, dia jugak ada buat entri tutorial...dan tutorial yg aku suka adalah entri nie-----> http://smilenajah93.blogspot.com/2011/11/pop-up-window.html , thanks najah...baru tau nak buat pop up window untuk komen kat belog camne. :) syukran !






Cik Putry



Header belog yg ohsem nie milik cik putry ye wahai pembaca2 belog ku sekalian, :) Cik Putry adalah pemilik belog http://luahanhatiseoarangperempuan.blogspot.com/ .

Belog Cik Putry nie sangat cantik, ade corak bunga2 kecik sebagai latar belakang belog nie...tapi kemas dan tak nampak serabut. pastu pemilihan kaler pun cantik :) err cik putry, belog cik putry kaler purple kan? nak confirmkan sebab takut tersilap...mana la tau kot2x kaler lain ke ape ke. :P

Cik Putry pengguna Twitter, so sape2x yg nak follow cik putry kat twitter tu sila kelik kat sini-------> http://twitter.com/#!/wanzur . :) saya dah follow cik putry dah... anda bila lagi? ;)

Entri best2 tau, tapi entri yg aku suka dalam nie adalah entri yang pasal coklat termahal tu..wow mahal nye coklat.... 0.o aku rasa coklat ferrero rocher tu dah mahal da..tapi ade yg lagi mahal rupanya ! >,< nie la entri entri tu---- kelik di SINI .




> banyak2 terima kasih kepada najah dan cik putry sebab sudi belog mereka di buat review oleh saya.... walaupun mereka mempunyai follower yg gempak dari saya tapi mereka sudi belog mereka di review oleh saya yg tak se femes mana. :) terharu... :')

> mereka berdua nie peramah seperti blogger2 yg aku dah buat review sebelum nie, jadi kalau yg nak berkenalan dengan diorang dan untuk mengeratkan sillaturrahim sesama blogger....ringan2kan jari anda untuk follow diorang. :) belog mereka pun sangat best !




P/s: SALAM MAAL HIJRAH 1433 dari SYAZWAN TAHIR

1 comment:

Putry said...

amboi-amboi tak gempak pun la syazwan hihihi..btw thanx kay sebab review belog putry..hiihihi nk nangis asew sebab syazwan review belog putry kikikiki..btw thanx soo much.....terus berblogging kay...cayok cayok....