Monday, December 5, 2011

Blog Review #3

Assalamualaikum semua ! n__n bertemu lagi lah kita semua dalam blog review edisi ketiga....ecececeh macam pengacara plak aku nih. 

sebelum tu saya nak mintak maaf kat blogger2x yg join blog review saya hari tu yg belum lagi blog diorang saya review....mintak maaf banyak2 sebab busy dengan kuliah.

Macam biasa lah kan, blog review nie untuk promote blog2 yg best yg patut korang follow ! n__n sambil2 tu boleh kenal antara satu sama lain dalam kalangan blogger. :)



Ima Althafunnisa'



Ima nie merupakan author blog http://pwincessima.blogspot.com , dari header belog ima nie mesti korang dah bleh agak kan yg dia nie masih lagi belajar.

F.Y.I , Ima nie photographer tau...ada entri pasal photoshoot yg dia buat...sangat cantik gambar2 yg dia snap :) fuh dia ade DSLR nikon la....cik ima, im so jealous with u ! tehee :P


Semua entri ima nie best2 belaka, entri yg paling aku suka dalam belog nie adalah entri pasal tips nak pakai contact lens dengan cara yg betol...memandangkan aku pun pemakai contact lens jugak..bagi sapa2 yg baru nak pakai contact lens tu meh tengok dulu tips yg ima ajarkan...kelik kat sini--------> http://pwincessima.blogspot.com/2011/08/tips-memakai-kanta-sentuh-contact-lens.html 

ima jugak ada entri tips dan tutorial....so memang tak rugi kalau korang follow dia ! dia nie friendly tau. :)


Fariza Fairuz


Fariza nie owner belog http://farizafairuz.blogspot.com/ , header yg cantik, pastu aku suka terjemahan bismillah dalam bahasa inggeris kat header tu. :)


Layout belog dia nie cantik....sedap mata memandang dan tak semak sangat. :)

semua entri kat belog nie memang best..ade entri kasi tips camne nak tambah berat badan yg idea, entri segmen mencari blogger dari pelbagai negeri...dan yg paling aku suka entri resipi nak buat dadih...terliur aku, dah lama kot tak makan dadih...nanti nak try lah resipi yg fariza nie post..hehe. :P korang nak try gak tak? kelik kat sini----> http://farizafairuz.blogspot.com/2011/11/dadih-mixed-fruits-poyo_30.html 

nama belog nie unik..i mean url belog la..nie mesti gabungan nama dia dengan kekasih hati nie? betul tak fariza? hehe :P













> banyak2 terima kasih kepada korang berdua kerana sudi blog anda berdua di review oleh aku....its an honour, ye la belog aku nie belog picisan je. :)

>korang memang tak kan rugi kalau follow...sebab belog depa nie memang best habaq hang ! ohsem...opss terkeluaq dah loghat utagha cek. :) jadi ringan2 kan tangan follow belog depa nie...jom saling tolong menolong diantara blogger sambil2 tu bleh kenal2. :)










5 comments:

9n0L4 said...

heeeee. i'm touched! TQ syazwan sbb sudi review. ye ke tak semak sgt tu? :p

header simple ajeee. orang bg. nk buat sdri tak reti. hee. newbie la katekan. jemputla review lg post² lps. ;))

name url tu? haa. mesti syazwan tak perasan ade page about me eh. takpe². TQ TQ TQ much much eh review. jgn lupe buat dadih utk yg tersayang. :)

syazwan tahir said...

haha....sama2 :)

Lynn Damya said...

hi, it's my first tym being here, cmne ea nk join blog review ni? and btw welcome to my blog, i dh msukkan segmen u ni dlm segmen list i, tolg promote je..hehe

http://lynndamya.blogspot.com/2011/12/senarai-segmen-contest-bloggers-untuk.html

syazwan tahir said...

nak join? boleh je...tnggalkan url blog kt sini ye. :)

Miss Volvo said...

rajin ye bt blog review?