Sunday, September 18, 2011

Aku Nak Kena Bunuh!

Tak percaya dengan tajuk entri di atas? percayalah ! result menunjukkan saya top 2 (orang kedua) yg ingin dibunuh oleh classmate2x saya! >,<" ( oh, apakah dosa ku? =__=" ). bukan semua classmate saya nak bunuh saya la...only certain.


Al-kisahnya masa kelas BEL 311 ( subjek bahasa inggeris UiTM) dalam bulan brapa aku dah lupa, lecturer kitorang Miss Ainaa played 1 game nie....game tu macam nie, situasi tu adalah kitorang bawak 4 orang kawan pegi trip macam camping trip or whatsoever tu lah kan, then kitorang sesat....pastu untuk meneruskan hidup, kitorang kena 'bunuh' 3 orang kawan yg lain dan simpan sorang je kawan..so kiranya nanti tinggal dua orang je la termasuk diri sendiri. tulis nama 3 orang kawan yg nak dibunuh tu atas 1 kertas dan sebutkan nama dan alasan kenapa nak bunuh tiga orang tu....kalau nak bunuh 4 orang pun bleh jugak tapi orang yg keempat nak dibunuh tu mesti ade alasan yg konkrit kenapa nak 'bunuh'.


Then the result kuar, aku orang yg kedua 'femes' nak di 'Bunuh',hmmmm...nak tau tak sebab apa? sebab alasan diorang nak 'Bunuh' aku sebab aku selalu ceie kat diorang pasal Blog dan Blogger2 faveret aku ! =____=  tskkk, sebab tu je pun.........


Ok aku mengaku yg aku selalu sangat cite pasal belog, macam nuffnang ad yg orang letak kat belog...blogger2 faveret aku,cite yg ade kt belog....


i was like: " eh, korang tau tak Hanis Zalikha kan ade entri baru, best tau."

                    " Hanis Zalikha kan every semester pointer 3.9 tau...perghh hebat la dier."

                  "Maria Elena pegi bercuti kat London la, dier jumpa pelakon2x  filem Harry Potter yg last tu kat premiere filem tu kat sana."

                    "Fatin Liyana tu cute+ cantikkan? aku tak sangka yg abang si FL tu boyfriend Maria Elena Zarul, ala.....yg Maria panggil Dato tu."


lebih kurang camnie la aku suka sangat cerita kat classmate2x aku tu pasal blogger2 faveret aku. tapi cite macam nie pun diorang nak 'bunuh' aku! >,< sian aku...aku innocent kot!. hahahaha tapi biler fikir2 balik lucu jugak alasan aku diorang no.....is like takde la konkrit sgt alasan tu LOLLOLLOLLOLLOL :p confirm kalau lawan kat court pun mesti diorang kalah. tapi aku tak terasa pun ngan diorang...sebab ala its juz a game....and aku dah kenal  diorang tu camne..dah macam family dah kitorang dalam kelas tu. :B :D




Nie la blogger2 yg aku selalu cite kat diorang...blogger2 faveret aku, blogger2 nie bukan setakat cantik je tau, tapi Beauty With Brain!.



Hanis Zalikha
inibelogsaya.blogspot.com

Penerima Anugerah Siswi Terbaik Program Pengajian Perniagaan (BM111) UiTM
merupakan seorang model sambilan
Result setiap semester 3.9 (maintain 3.9 tau)
Pelajar semester akhir Diploma Pengajian Perniagaan (UiTM Segamat)

 P/s: Hanis Zalikha juga mengatasi Dato Siti Nurhaliza dalam individu yg paling di cari di carian Google Malaysia.




Maria Elena Zarul
peliks.blogspot.com

Bekas pelajar matrikulasi gambang dan Universiti Teknologi Petronas
Graduan dalam bidang kejuruteraan (tak ingat kejuruteraan apa)
Bekerja sebagai Engineer ( kalau salah sila betulkan)

P/s: Maria Elena pernah buat video tutorial hijab dan English lesson, cari kat youtube



Fatin Liyana Asri

honeykoyuki.blogspot.com

Mendapat 9A dalam SPM

Bekas pelajar sebuah matrikulasi di negeri sembilan (kalau tak silap la)

Pelajar kedoktoran program berkembar Universitas Padjajaran-Universiti Kebangsaan Malaysia.

Sekarang menjalani Pra-klinikal di Pusat Perubatan UKM Cheras (PPUKM)

P/s: seperti Hanis Zalikha, FL juga merupakan seorang model sambilan



See, i told u yg diorang nie Beauty With The Brain !, ha tu la....sebelum nak 'bunuh' aku tu dengar dulu aku cite sampai habis.....aku baru je cite pasal belog diorang..tak cite lagi pasal pencapaian diorang dalam akademik dan hidup :p. diorang nie bukan sekadar blogger biasa tau.


P/s: to classmate saya..jangan terasa dengan entri nie okayh, saya tau anda semua baik hati dan saya tau jugak yg nak bunuh saya olok2 dalam game tu sebab saya slalu cite pasal blogger2 nie pun baca belog Hanis Zalikha,Maria Elena dan Fatin Liyana kan? (sambil angkat kening deras2). kepada classmate yg sudi melayan saya yg slalu cite pasal belog dan blogger2 nie, TERIMA KASIH BANYAK2X! coz sudi layankan saya....hik2, apa2 pun saya sayang classmate saya ! :D XOXO



                     

4 comments:

Nurul said...

ahahaha...same goes with me,...bukak mulut je cter blog, tp membe2 sume blogger dan layan blog ok je laaa

syazwan tahir said...

Idati Malek: haha...classmate sy brape org je yg blogger tu pun...tpi ade gak yg layankan sy biler sy cite pasal blogger dan belog..hihi :P

AsyRaF is VeRy HumBLe said...

hahahaha! classmate aku pun tak ramai blogger..bila crita psal blog suma buat muka boring. haha

syazwan tahir said...

Ashraf: classmate sy 3 org je blogger...haha.